Az AutoPalace Buda és az AutoPalace Délpest márkakereskedésként és márkaszervizként is egyaránt működik. Vannak olyan autómárkák, amelyek mindkét helyen elérhetőek – mint például a Hyundai –, azonban Délpesten Opel márkakereskedés és -szerviz, Budán pedig Jaguar Land Rover márkaszerviz található. Ezeken túl mindkét telephelyen jelentős használtautó értékesítés is folyik.

 Az AutoPalace az AutoBinck cégcsoport része, amely már 100 éve jelen van az autózás történelmében. A cég jelentős tapasztalatát minden területen, de különösen a minőségi és a lehető legteljesebb ügyfélkiszolgálásban kamatoztatja.


Az „új autó” illata egy brand

Egy autókereskedésbe belépve az illat az első, ami azonnal eljut érzékeinkhez. Akár először tapasztaljuk, akár ismerősként köszönt ránk, de az „új autó” illata egyértelműen meghatározó és semmivel sem összetéveszthető, jól azonosítható illat.

Az AutoPalace ezt az érzést szerette volna még tovább fokozni. Egy csak rájuk jellemző illattal még exkluzívabbá, különlegesebbé akarta tenni a szalonba lépést és kellemesebbé az ott töltött időt ügyfelei számára.

Olyan illatot képzeltek el, ami nem túl tömény, észrevétlenül van jelen, mégis kellemes emléket idéz az emberekben, ha újra megérzik valahol. A diszkrét jelleg a dolgozók miatt is elsődleges szempont volt, akik teljes munkanapokat töltenek illatosított környezetben, így esetleg zavarhatná őket a töménység, az intenzitás.

Az illat helyet talál magának

Az AutoPalace munkatársai először a budai szalonba választottak illatot, mégpedig fehér teát. Ez passzolt a kiinduló elképzelésekkel, ugyanis egy visszafogott illatról van szó, amely belesimul az üzlet hangulatába. A kollégák és ügyfelek tetszését gyorsan elnyerte.

Később a fehér teát a délpesti szalonban is kipróbálták, de meglepő módon ott nem működött, nem illett össze a hely és az illat. Nem minden illat működik mindegyik helyen.

A budai szalonban a kiválasztás könnyedén ment, szinte azonnal egymásra talált a hely és az illat, viszont délpesti szalon fejtörést okozott az illatválasztásban. A kipróbált illatok egyszerűen nem adták vissza megfelelően a hely megjelenését, nem tükrözték annak imidzsét.

Ráadásul egy cégcsoportként az AutoPalace mindkét telephelyén az egységet igyekszik képviselni. Ezáltal, ha az egyik szalonjába már egy kifejezetten visszafogott illatot választott, akkor a másikba sem kerülhet túl extravagáns. A kihívást jelentő feladatban a hosszabb kiválasztási folyamat alatt a Lakásparfüm.hu Kft rugalmasan közreműködött, míg végül sikerült megtalálni a hely illatát: ide egy citrusosabb, frissebb jellegű, Kelly Body nevű illat passzolt.

Mivel az a szempont elsődleges volt, hogy az illatok az éterbe simuljanak, el kellett találni a megfelelő intenzitást és az illatosítás idejét, ebben az időzíthető készülékek vannak segítségükre. Mivel nem tudták elrejteni őket és így szem előtt vannak, mindenhová egy-egy prémium megjelenésű készüléket választottak. Praktikusan kezelhető bluetooth-on vagy wifin keresztül, így a nap bármely szakaszában állítani tudnak az időzítésen vagy az intenzitáson, tehát a beállítás mindig a kívánt mértéken marad.

Az illatmarketing prémium az ügyfélkiszolgálás terén

Az AutoPalace sokat dolgozik azon, hogy elégedetten távozzanak tőlük az érdeklődők, az ügyfelek és remélhetőleg jó szívvel vissza is térjenek hozzájuk, ha szervizre vagy újabb autó vásárlásra kerül sor. Az ügyfelek pedig szerencsére azonnal észrevették a változást, sokszor vissza is jeleznek, hogy milyen kellemesnek találják az illatokat. Az AutoPalace illatmarketingjével is hozzájárul ahhoz, hogy a maximumot nyújthassa ügyfélei számára.


Bejegyzések