30 év tapasztalat a professzionális kozmetikumok terén
A GIGI Cosmetic Laboratories, Izrael legnagyobb kozmetikai vállalata, amelyet 1957-ben alapított a Magyarországon született Eliezer Landau. Termékei 1991 óta vannak jelen a magyar piacon, így a GIGI Magyarország már 30 éve forgalmaz professzionális kozmetikumokat. Az utóbbi 16 évben pedig a francia Mary Cohr prémium kategóriás, aromaterápiára épülő termékei is helyet kaptak a kínálatban.
Tudatos illat, illat tudatos vásárlók
Az alapító M.E. Landau induláskor megfogalmazott mottója: „A szépség nem álom, a szépség minden nő számára lehetséges, a szépség te vagy” mára sem vesztett aktualitásából, ugyanis a cég célcsoportját kifejezetten kozmetikusok alkotják. Készítményeik nem kaphatóak sem áruházakban, sem kiskereskedelmi üzletekben, mert a termékek olyan komplex hatóanyag-tartalommal rendelkeznek, amelyek megkövetelik szakember tudását.
Vásárlóik hivatása a szépségápolás. Ők nap, mint nap olyan illatos krémekkel és kozmetikai termékekkel dolgoznak, amelyek összetevői között megtalálható valamilyen parfüm, így illatérzékük az átlagnál fejlettebb és kifinomultabb.
Illatmarketing szakértői szinten
De nem csak a partnerek, hanem a cég dolgozói is szoros kapcsolatban állnak az illatokkal. Filótás Zsuzsanna, a GIGI Magyarország kereskedelmi és marketing igazgatója akár csukott szemmel, szaglás útján is képes felismerni és beazonosítani a közel 30 féle termékcsalád mindegyikét.
Marketing szakemberként a legújabb trendeket figyelve keltette fel érdeklődését az a kutatási eredmény, mely szerint a szagok sokkal mélyebb hatást gyakorolhatnak az emberi agyra, mint a más érzékszervekkel tapasztalt ingerek. Ezért is fordult az illatmarketing irányába.
„Szerelem első szaglásra”
Már csak a megfelelő illat megtalálása volt hátra, azonban egy szerencsés találkozásnak köszönhetően ez sem váratott sokáig magára. Amikor Zsuzsanna férjével a SpaTrendben jakuzzit és grillezőt vásárolt, valami többel jött el onnan. Zsuzsanna ugyanis „első szaglásra szerelmes lett”, mégpedig az üzlet illatába, és ilyen hatást szeretett volna elérni a GIGI-nél is.
Mivel többször olvasott már arról a pozitív hatásról, amit az illatmarketing gyakorol a vevőkre és a vásárlásokra, azonnal hívta a Lakásparfümöt, akik 1500 különböző illatmintát felvonultató kínálatukkal a legprofesszionálisabb segítséget nyújtották számára az elinduláshoz.
A GIGI Magyarország központi üzlete azóta illat bázissá vált, ahol bluetooth-os rendszer biztosítja az állandó intenzitást. Az üzlethez egy bemutatóterem is tartozik, itt a diffúzoros illatosítóba illeszthető kapszulák is ki vannak állítva, amelyeket a tanfolyamok során bárki megszagolhat és megvásárolhat.
Az egyedi kérés számukra parancs
A cégnek a budapesti székhelyén kívül összesen még 12 városban működik képviselete. Annak érdekében, hogy mindegyik városba eljuttassa termékeit a Lakásparfüm egyedi megoldást dolgozott ki a cég számára: kérésüket teljesítve a diffúzoros illatok minden egyes kapszulájához csináltattak hordozható mintát, amit így a képviselők már magukkal tudtak vinni, és be tudtak mutatni a vidéki kozmetikusoknak.
Az illatmarketing, mint fő-topic
Érdekes tapasztalat, hogy az illatosított üzletben nem csak kellemesebben érzik magukat a vásárlók, hanem beszédtémává is vált számukra ez az új jelenség. A cég személyes kapcsolatot ápol vevőivel, akik számára az illatmarketing témaköre sokszor még újdonságnak számít. Emiatt is tartják a GIGI Magyarországot nyitottnak, up to date-nek (és amíg erről beszélgetnek, annyival is több időt töltenek az üzletben).
A férfiak többször megkérdezik a női eladókat, hogy rajtuk érzik-e, nekik van-e ilyen jó illatuk.
A VIP partnerek is folyamatosan figyelnek erre, és visszajeleznek, ha az intenzitást kicsit is kevesebbnek érzékelik. Imádják ezt az illatot és nem tudják megunni.
A gondoskodás mindenkinek jó érzés
Az intenzitás pedig nem csökken, mert a Lakásparfüm felelős utógondozást végez partnereinél, figyelmesen és hatékonyan ellenőrzi telepített rendszereit, és újdonságairól is mindig beszámol.
Ajánlott termékeink:
Bejegyzések
- Október és November hónap illata - A legmegnyugtatóbb illat a világon
- Szeptember hónap illata egy sztár - Vanília
- Augusztus illata - Citrus
- Július illata - Friss, tengerparti illatok
- Június illata - Levendula
- Május illata - Gyapotvirág
- A legédesebb illatok a legédesebbnek, édesanyánknak
- Miért fontos a környezettudatosság lakásillatosítás terén?
- Minden, amit tudni kell az Oudról
- Utazz velünk – Velencébe!
- „Gyere ahogy vagy, távozz ahogy csak szeretnél!”
- Tudatos illat, illattudatos vásárlók
- 100 éves tapasztalat a teljeskörű ügyfélkezelésben
- Lifestyle specials - egy üzlet illata
- Narancs, narancs... - Minden, amit a narancs illatról tudnod kell
- Csodalámpák - Minden, amit a katalitikus lámpákról tudnod kell
- Lipovszky Csenge - Komfortérzet molekulába zárva
- Modern és illatos lakásdekor elemek
- A szantálfa olaj csodái
- Pálcás illatosítók, amik feldobják a hangulatot
- Az elegáns és különleges bambuszpálcás illatosító
- Mit érdemes tudni a fürdősóról?
- Illat és hangulat: az asztali füstölők
- Ezért használjunk autóillatosítót!
- Kozmetikumok a test és lélek kényeztetésére
- Az illóolajok varázsa
- Stílusos illatosító készülékek
- Ezért éri meg télen a fürdősó használata
- Illatosítók a gardróbba
- Illatosít és öltöztet - az aroma diffúzor előnyei
- Az illatgyertya használata
- Az illóolajok fajtái és hatásai
- Illatosító termékek a fürdőszobába
- Autó illatosítás és szagtalanítás – erre kell figyelni
- Lakásillatosító mennyország Párizsban
- Az első illatosított tér
- Íme néhány szuper szoba illatosító
- Diszkrét, bájos, nőies – kifinomult ajándék hölgyeknek
- Környezetkímélő technológia a vírusok ellen
- "Moss úgy kezet, mintha az életed múlna rajta"
- Lakásparfüm–kisokos: Legénylakás - nappali
- Lakásparfüm–kisokos: IKEA nappali
- Lakásparfüm-kisokos: A szingli romantikus nappalija
- Lakásparfüm–kisokos: Illatok a mosdóban
- Lakásparfüm–kisokos: A hálószobák illata
- Utazz velünk – Toszkánába!
- Utazz velünk – a trópusokra!
- Képzeletbeli utazás Japánba - Édit(h)
- Képzeletbeli utazás Portugáliába - Castelbel
- Képzeletbeli utazás Svédországba - KLINTA
- Képzeletbeli utazás Spanyolországba - Ambientair
- Takács Nóri a Lakásparfümről
- Kényeztetés testnek és léleknek: hidratáló testápoló
- Illatosító spray: használjuk, ne használjuk?
- Masszázs termékek otthoni kényeztetéshez
- Gyertya különlegességek téli estékre
- Ultrahangos aroma diffúzorok otthonunkban
- Segítünk rátalálni kedvenc lakásparfümödre
- Utazz velünk - Japánba!
- Utazz velünk – Portugáliába!
- Utazz velünk – Párizsba!
- A gyermekkor illatlenyomata
- A titokzatos piramis
- Az ózon semlegesíti a koronavírust
- Aromaterápia vagy „csak” jó illat?
- Az öt legjobb októberi illat
- Varázslatos parfümlámpa - Lipovszky Csenge
- Az öt legjobb novemberi illat
- A gyertyák forradalma
- Az öt legjobb decemberi illat
- A karácsony illata
- Az öt legjobb januári illat
- Dohánytól a rozmaringig – a történelem illatai